Известие

Collapse
No announcement yet.

Рециклиране на шарнири, къде?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Колеги и аз опрях до това рециклиране. Свързах се с ФЕРАРИСТА, но последно ми каза, че машината му е разглобена за профилактика, тъй моля за контакти където "читаво" могат да ми свършат работа в районите - Пазарджик,Пловдив или София (ако трябва и друг град ще пращам с куриер, че колата е разглобена, а не може да стои така много време ;( ).
    Благодаря предварително на отзовалите се ! ... питам за рециклиране, а НЕ за нови.
    "Алфа Ромео е като Анджелина Джоли - всички сме чували, че е луда и яде лепило, но никой няма да й откаже, нали?"
    Аlfa Romeo 156 1.6TS 2000г / 147 1.9JTDm 2006г

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
      Да, но само когато имаш възможност през няколко месеца да ги сваляш и да ги гресираш с морска грес, щото така почват да скърцат, че може да събудят умрял. Ако беше толкова по-добре, от завода щяха да излизат полиуретанови.
      Евала братле, много точно!!!!!!

      Comment


      • #18
        рециклиране в Казанлък

        http://boltmin.blogspot.bg/2011/03/blog-post.html

        Аз вече не рециклирам горни, купувам си нови. Но това си е само мое мнение.
        Alfa Romeo 156 SW 122kW 2004 DISTINCTIVE
        Lancia Y 1,2 8V 60к.с. 2001g. - на щерката
        Skoda 100S-в пенсия и КлиоI,1,4 Energy-продадено Opel kadet 1,3 LS sedan 1989 44kW 4 скорости-по неволя-пръдливия Ханс-продаден 0878316296и 0893569553

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от angelovi69 Покажи съобщение
          http://boltmin.blogspot.bg/2011/03/blog-post.html

          Аз вече не рециклирам горни, купувам си нови. Но това си е само мое мнение.
          И аз така смятам, всичко ново.
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • #20
            И аз сменям всичко по окачването само с ново, но има много сведения от колеги, които сочат, че добре рециклирано старо издържа в пъти повече от евтино ново.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #21
              Хората от Казанлък са много коректни, и не рециклират носачи, които е опасно да се рециклират - като долните на 147, 156, 166, 159.
              1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

              Comment


              • #22
                А пък има хора които ги рециклират без да струговат носача, при което няма никаква опасност, аз съм с такива от години и издържат в пъти повече от нови носачи. Ако някой го интересува лс, човека е във Варна.
                Alfa Romeo 166 2.4jtd

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                  И аз сменям всичко по окачването само с ново, но има много сведения от колеги, които сочат, че добре рециклирано старо издържа в пъти повече от евтино ново.
                  Горния ми ляв носач на 166 е оригинален с оригиналните тампони, има година на производство, колата според лаптопа е на 300 000 км.
                  Не знам как е оцелял толкова.
                  Не всички, които се скитат, са изгубени.

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                    Горния ми ляв носач на 166 е оригинален с оригиналните тампони, има година на производство, колата според лаптопа е на 300 000 км.
                    Не знам как е оцелял толкова.
                    Оцелял е, защото е истински (и донякъде, защото е ляв). И вероятно ще надживее още един нов за 50 лв.
                    Ето затова аз неслучайно използвах думата "евтин" в предишния си пост.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #25
                      За тези от Казанлък бях питал, но отзивите не бяха добри. Рециклажа си не си е работа.
                      www.t-auto.bg

                      Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

                      Comment


                      • #26
                        Рециклирането беше основен вариант преди 30 г. за тези, които имаха "удоволствието" да карат и подържат стари западни автомобили.

                        В днешно време, когато има всичко и когато от даден детайл има избор от няколко производителя, да продадеш за 100, 200, 300......лв. нечий живот, едва ли е най-разумното нещо.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от Dob4i Покажи съобщение
                          А пък има хора които ги рециклират без да струговат носача, при което няма никаква опасност, аз съм с такива от години и издържат в пъти повече от нови носачи. Ако някой го интересува лс, човека е във Варна.
                          Обясни ми как рециклират долния ако обичаш (шарнира)

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                            И аз сменям всичко по окачването само с ново, но има много сведения от колеги, които сочат, че добре рециклирано старо издържа в пъти повече от евтино ново.
                            Полиуретана е няколко пъти по-износоустойчив от гумата, за това го слагат, освен това за разлика от гумата запазва първоначалните си размери, не се разтяга и не променя свойствата си във времето. Не случайно ракелите (ножовете) за нанасяне на резистивни пасти на керамичните пластини за хибридни интегрални схеми са направени от полиуретан. Но въпреки това продължавам да твърдя, че полиуретановите тампони са бюджетно решение.
                            Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                            Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                            Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                            Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
                              Полиуретана е няколко пъти по-износоустойчив от гумата, за това го слагат, освен това за разлика от гумата запазва първоначалните си размери, не се разтяга и не променя свойствата си във времето. Не случайно ракелите (ножовете) за нанасяне на резистивни пасти на керамичните пластини за хибридни интегрални схеми са направени от полиуретан. Но въпреки това продължавам да твърдя, че полиуретановите тампони са бюджетно решение.
                              Вътре, където е ябълката на шарнира, няма гума. Там е нещо като тефлон, ако не и тефлон. Той е по-добър от полиуретана, мазен е и не скърца до Бога

                              Comment


                              • #30
                                На ябълковидния болт не може да има полиуретан
                                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                                Comment

                                Working...
                                X